Chęć zwrotu bądź reklamacji towaru należy zgłaszać za pośrednictwem e-mail: boholifestyle82@gmail.com  PODAJAC NR ZAMOWIENIA.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Zwracany produkt musi być odesłany w stanie nieużywanym. W PRZYPADKU STWIERDZENIA PRZEZ SPRZEDAJACEGO, ZE TOWAR BYL UZYWANY, NOSZONY - NOSI ZAPACH PERFUM, KOSMETYKOW, PAPIEROSOW ITD LUB SRODKOW PIORACYCH- SKLEP BOHOLIFE OBCIAZY KUPUJACEGO KOSZTAMI PRALNI LUB NIE UZNA ZWROTU.

 

Do srodka PROSZE WSADZIC  DANE DO PRZELEWU WRAZ Z IMIENIEM I NAZWISKIEM, NR RACHUNKU DO ZWROTU ORAZ PODAC NR ZAMOWIENIA, KTOREGO DOTYCZY SIE ZWROT.

ZE WZGLEDOW HIGIENICZNYCH NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW ARTYKUŁÓW BIELIZNIANYCH-BODY, KOSTIUMY KAPIELOWE ITD.

Reklamacja towaru
Reklamowany towar winien zawierać opis reklamacji, imię i nazwisko zamawiającego oraz nr zamówienia.kupujacy zobowiazuje sie do wczesniejszego poinformowania sprzedajacego o dokonywanym zwrocie oraz przekazania mu nr nadania paczki do sledzenia, gdyz poczta polska czesto nie awizuje paczek i sprzedajacy nie ma wgladu do oczekujacych w placowce przesylek. na koperciee nalezy napisac, ze  przesylka dotyczy sie ZWROTU

Nie przyjmujemy paczek za zaliczeniem pocztowym czyli tzw. pobraniowych. 

ADRES DO REKLAMACJI BADZ ZWROTU - ,,PODIUM,, UL .OBYWATELSKA 106 M 36 94-104 ŁÓDZ

W PRZYPADKU ODESLANIA PRZEZ KUPUJACEGO ZWROTU NA INNY NIZ PODANY ADRES DO ZWROTU TOWARU I PRZEKROCZENIE W ZWIAZKU Z TYM TERMINU 14 DNI - NIE BEDZIE TEN ZWROT UZNANY GDYZ SPRZEDAJACY WYRAZNIE PODAL W ZAKLADCE REKLAMACJE I ZWROTY PRAWIDLOWY ADRES DO DOKONANIA ZWROTU I NIE PONOSI WINY ZA NIEUWAGE KUPUJACEGO PRZY DOKONYWANIU ZWROTU

zwrot nastepuje w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przez Nas PRZESYŁKI , na nr konta podany przez zwrcajacego w paczce ze zwrotem.

Po nadaniu zwrotu prosze poinformowac sprzedajacego o wyslanym zwrocie podajac nr listu badz paczki nadanej do zwrotu

PROSZE NIGDY NIE WYSYLAC ZWROTOW ZWYKLYM LISTEM ! ZAWSZE LISTEM POLECONYM LUB PACZKA I DO MOMENTU OTRZYMANIA PRZEZ NAS PRZESYLKI i ZAKSIEGOWANIA ZWROTU, NIE WYRZUCAC POTWIERDZENIA NADANIA,GDYZ W MOMENCIE ZAGINIECIA PACZKI LUB DOSTARCZENIU PRZEZ LISTONOSZA OSOBIE POSTRONNEJ NIE MA SZANS NA JEJ ZLOKALIZOWANIE.

ZE WZGLEDU NA TO,ZE NA PACZKACH PRZEWAZNIE NIE WIDAC JEST DANYCHY OSOBY ZWRACAJACEJ, KONIECZNIE PROSZE WSZYTSKIE TE INFORMACJE WSADZAC DO SRODKA PRZESYLKI, CO UPROSCI I PRZYSPIESZY SPRZEDAJACEMU DOKONANIE ZWROTU.