Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego: BOHOLIFE ul Obywatelska 106 m 36 94-104 Łodz .Adres BOHOLIFE ul. Kasprowicza 88/60 01-949 Warszawa dotyczy jedynie miejsca zarejestrowania działalnosci gospodarczej.Wszelkie kontakty oraz zwroty kierowane powinny byc pod adres łódzki co zaznaczone jest takze w zakladce reklamacje i zwroty. W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

REGULAMIN

1. Sklep boholife.pljest prowadzony przez firmę:

BOHOLIFE ul. Kasprowicza 88/60 01-949 Warszawa

14 1240 5527 1111 0010 6494 8503

dalej nazywaną „Sprzedającym”.

2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.

4. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

5. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (paragon) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.

6. W przypadku niezgodności towaru z umową, pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania, należy przesłać na adres email Sprzedającego: sklepboholife@gmail.com

7. W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Zwracany produkt musi być odesłany w stanie nieużywanym (brak zapachu perfum, kosmetykow itd) wraz ze wszystkimi jego akcesoriami na adres podium ul obywatelska 106 m 36 94-104 Lodz

W PRZYPADKU ZWROTU, KUPUJACY ZOBOWIAZUJE SIE POINFORMOWAC WCZESNIEJ DROGA MAILOWA O ZWROCIE. ODSYLAJAC NA KOPERIICE LUB PACZCE MUSI BYC WYRAZNIE ZAZNACZONE,ZE PRZESYLKA DOTYCZY ZWROTU BADZ REKLAMACJI-W INNYM WYPADKU, SPRZEDAJACY MA PRAWO ODMOWIC ODBIORU PRZESYLKI NIE WIEDZAC CZEGO DOTYCZY.

 

Nie przyjmujemy zwrotów bielizny, kostiumów kapielowych- ze wzgledów higienicznych.

Reklamacja towaru
Reklamowany towar winien zawierać opis reklamacji, imię i nazwisko zamawiającego oraz nr zamówienia wraz z nr konta , na który dokonany bedzie zwrot.Prosze nie podawac tych informacji droga mailowa.

 

Nie przyjmujemy paczek za zaliczeniem pocztowym czyli tzw. pobraniowych.

W PRZYPADKU ODSTAPIENIA OD UMOWY TOWARU ZAKUPIONEGO W FORMIE POBRANIA-zwrócony bedzie koszt wysyłki w wysokośći DO najtanszej  dostepnej przesyłki krajowej( około 8 pln za list polecony).

Kupujacy moze droga mailowa zapytać sprzedajacego o inny mozliwy sposób przesyłki.Nie bedzie mu zwracany koszt 25 pln pobrania, gdyz miał on możliwość wyboru innej oraz tańszej  niz ta pobraniowa przesyłka.

Sprzedający w ciągu czternastu dni od momentu odebrania przesyłki dokona zwrotu pieniędzy na nr konta załączony do zwróconego towaru wraz ze wszystkimi danymi koniecznymi do wykonania przelewu( imie oraz nazwisko kupujacego, adres i nr zlecenia).

8. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

9. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

10. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

11. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

12. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin (http://boholife.pl/pl/i/Regulamin/3) W trakcie realizacji zamówienia oraz
w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo
i rzeczowo.

Formy płatności

Klient ma możliwość dokonać zapłaty ceny tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

1. jako przedpłata - przelewem bankowym na wskazane przez Sklep konto bankowe,

3. kartami kredytowym

4. VISA, MasterCard, JCB, Diners Club w serwisie elektronicznych obsługiwanych przez Blue Media S.A.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl)

WAŻNE: kupujacy zobowiazuje sie do uiszczenia naleznosci nie poznieje niz w ciagu 48 godzin od momentu złożenia zamowienia.Po upływie terminu, zamówienie zostaje anulowane i sprzedający nie gwarantuje dostępności towaru na stanie.

W PRZYPADKU INNEJ NIZ POBRANIOWA LUB PRZELEW ONLINE24 FORMY PŁATNOSCI, PROSIMY O INFORMOWANIE NAS O TYM FAKCIE DROGA MAILOWA LUB W UWAGACH KLIENTA-WIAZE SIE TO Z WYDLUZONYM OKRESEM OCZEKIWANIA NA PLATNOSC I MOZLIWOSCIA ANULOWANIA ZAMOWIENIA ZE WZGLEDU NA BRAK PLATNOSCI.

 

Wysyłki

1. Koszty wysyłki towaru pokrywa klient

2. boholife.pl realizuje zamówienia na terenie Polski oraz za granica. W tym przypadku obowiązuje inne niz krajowe taryfy

3. W Polsce wszystkie przesyłki wysyłane są firmą kurierską DPD ub Pocztą Polska( w przypadku wyboru przewoznika innego niz DPD nalezy skonsultowac to wczesniej ze sprzedajacym).

5. W wyjątkowych okolicznościach koszty transportu mogą ulec zmianie. Zostaniesz o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.
7. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych.
8. Paczki są dostarczane jedynie w dni robocze.
9. Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

10. Paczki zagraniczne wysyłane za posrednictwem Poczty Polskiej wysyłąne sa w ciagu 3-4 dni roboczych.

11. wszystkie towary , ktore nie maja wpisanego w opisie rozmiaru- sa rozmiarami uniwersalnymi.

       w przypadku mozliwosci wyboru kilku kolorow lub rozmiarow,prosimy o wpisanie ich w UWAGACH klienta

ZWROTY I REKLAMACJE - w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, nalezy odesłac go pod adres ukazany w zakladce REKLAMACJE I ZWROTY -

 ,,Podium ,, ul Obywatelska 106 m 36 94-104 Łódż.

Sprzedający nie bedzie ponosił dodatkowych kosztów za nieprawidłowe odesłanie przez KUPUJACEGO  towaru do reklamacji lub zwrotu.

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW TZW INPOST ITD. REKLAMOWANY LUB ZWRACANY TOWAR POWINIEN BYC DOSTARCZONY NA ADRES PODANY WYZEJ-  PODIUM ULICA OBYWATELSKA 106 M 36 94-104 LODZ.

Kupujacy akceptujac regulamin, zobowiazuje sie do zaznajomienia sie z nim i przestrzegania zasad w nim ukazanych. 

Wersja (17.11.2015r.)