KUPUJACY DOKONUJAC ZAKUPU ONLINE AKCEPTUJE JEGO REGULAMIN I ZOBOWIAZUJE SIE DO JEGO PRZESTRZEGANIA.

Zawarcie umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres korespondencyjny Sprzedającego: BOHOLIFE ul Obywatelska 106 m 36 94-104 Łodz .Adres BOHOLIFE ul. Kasprowicza 88/60 01-949 Warszawa dotyczy jedynie miejsca zarejestrowania działalnosci gospodarczej.Wszelkie kontakty oraz zwroty kierowane powinny byc pod adres łódzki co zaznaczone jest takze w zakladce reklamacje i zwroty. W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.

REGULAMIN

1. Sklep boholife.pl jest prowadzony przez firmę:

BOHOLIFE ul. Kasprowicza 88/60 01-949 Warszawa

14 1240 5527 1111 0010 6494 8503

dalej nazywaną „Sprzedającym”.

2. Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.

3. Zamówienia można składać ONLINE 24 godziny na dobę.

4. Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje zgodnie z dostepnoscia towaru , a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.

5. Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży (paragon) jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.

6. W przypadku niezgodności towaru z umową, pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania, należy przesłać na adres email Sprzedającego: boholifestyle82@gmail.com

7. W okresie czternastu dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość oraz zgodnie z regulam,inem sklepu, ktory kupujacy zaakceptowal dokonujac zakupu w sklepie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru(konieczne jest wczesniejsze uprzedzenie sprzedajacego o checi zwrotu droga @ na adres boholifestyle82@gmail.com

W PRZYPADKU GDY CHEC ZWROTU NIE ZOSTANIE WCZESNIEJ ZGLOSZONA  SPRZEDAJACEMU PRZEZ KUPUJACEGO,A OKRES 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZESYLKI PRZEZ KUPUJACEGO  ZOSTAL PRZEKROCZONY, ZGODNIE Z OBOWIAZUJACYMI PRZEPISAMI NIE BEDZIE ON UZNANY.

KUPUJACY ZOBOWIAZAL SIE AKCEPTUJAC REGULAMIN, DO WCZESNIEJSZEGO ZGLOSZENIA SPRZEDAJACEMU, CHECI ODSTAPIENIA OD UMOWY W CIAGU 14 DNI OD MOMENTU OTRZYMANIA PRZESYLKI

WAZNE!!! POPRAWNYM ADRESEM DO ODESLANIA BADZ REKLAMACJI TOWARU JEST WYLACZNIE ADRES  : PODIUM ul Obywatelska 106 m 36 94-104 Lodz

KUPUJACY DOKONUJAC ZAKUPU W SKLEPIE ONLINE AKCEPTUJE JEGO REGULAMIN ORAZ WSZYSTKIE PUNKTY W NIM ZAWARTE. W PRZYPADKU GDY KUPUJACY ODESLE NA INNY NIZ UKAZANY ADRES PRZEZ SPRZEDAJACEGO( PODIUM UL OBYWATELSKA 106 M 36 940104 LODZ)

W REGULAMINIE ORAZ ZAKLADCE ZWROTY PRZEKRACZAJAC TYM USTAWOWY TERMIN 14 DNI - ZGODNIE Z OBOWIAZUJACYMI PRZEPISAMI NIE BEDZIE ON PRZYJETY. SPRZEDAJACY NIE PONOSI WINY ZA NIEUWAGE KUPUJACEGO, KTORY ZOBOWIAZAL SIE DO PRZESTRZEGANIA REGULAMINU SKLEPU.PUNKTY REGULAMINU KONSULTOWANE ZOSTALY Z URZEDEM OCHRONY PRAW KONSUMENTA I SA ZGODNE Z OBOWIAZUJACYMI PRZEPISAMI

W PRZYPADKU ZWROTU, KUPUJACY ZOBOWIAZUJE SIE POINFORMOWAC WCZESNIEJ DROGA MAILOWA O ZWROCIE,PODAJAC NR PRZESYLKI UMOZLIWIAJACY SLEDZENIE JEJ W SYSTEMIE. W PRZYPADKU GDY KUPUJACY NIE ZROBI TEGO, SPRZEDAJACY MA PRAWO ODMOWY PRZYJECIA PRZESYLKI NIE WIEDZAC CZEGO DOTYCZY I PRZEZ KOGO JEST ODSYLANA.

Reklamacja towaru
Reklamowany towar winien zawierać opis reklamacji, imię i nazwisko zamawiającego oraz nr zamówienia wraz z nr konta , na który dokonany bedzie zwrot.Prosze nie podawac tych informacji droga mailowa.

 

Nie przyjmujemy paczek za zaliczeniem pocztowym czyli tzw. pobraniowych.

W PRZYPADKU ODSTAPIENIA OD UMOWY przez kupujacego TOWARU ZAKUPIONEGO W FORMIE POBRANIA-zwrócony bedzie koszt wysyłki w wysokośći DO najtanszej  dostepnej przesyłki krajowej( około 8 pln za list polecony)

Kupujacy moze droga mailowa zapytać sprzedajacego o inny mozliwy sposób przesyłki.Nie bedzie mu zwracany koszt 25 pln pobrania, gdyz miał on możliwość wyboru innej oraz tańszej  niz ta pobraniowa przesyłka.

Sprzedający w ciągu czternastu dni od momentu odebrania przesyłki dokona zwrotu pieniędzy na nr konta załączony do zwróconego towaru wraz ze wszystkimi danymi koniecznymi do wykonania przelewu( imie oraz nazwisko kupujacego, adres i nr zlecenia).

8. Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.

9. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą
o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

10. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.

11. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu.
Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.

12. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin (http://boholife.pl/pl/i/Regulamin/3) W trakcie realizacji zamówienia oraz
w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.

13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo
i rzeczowo.

Formy płatności

Klient ma możliwość dokonać zapłaty ceny tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:

1. jako przedpłata - przelewem bankowym na wskazane przez Sklep konto bankowe

2. paypal - boholifestyle82@gmail.com

3. kartami kredytowym

4. VISA, MasterCard, JCB, Diners Club w serwisie elektronicznych obsługiwanych przez Blue Media S.A.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.. Bezpieczeństwo płatności online zapewnia Blue Media S.A. (www.bluemedia.pl).platnosci online obciazone sa dodatkowymi kosztami zgodnymi z cennikiem BLUE MEDIA i wynosza zwykle kilka pln(dotyczy to przelewow natychmiastowych,gdzie sprzedajacy od razu widzi, iz zostala dokonan platnosc)

WAŻNE: kupujacy zobowiazuje sie do uiszczenia naleznosci nie poznieje niz w ciagu 48 godzin od momentu złożenia zamowienia.Po upływie terminu, zamówienie zostaje anulowane i sprzedający nie gwarantuje dostępności towaru na stanie.

W PRZYPADKU INNEJ NIZ POBRANIOWA LUB PRZELEW ONLINE24 FORMY PŁATNOSCI, PROSIMY O INFORMOWANIE NAS O TYM FAKCIE DROGA MAILOWA LUB W UWAGACH KLIENTA-WIAZE SIE TO Z WYDLUZONYM OKRESEM OCZEKIWANIA NA PLATNOSC I MOZLIWOSCIA ANULOWANIA ZAMOWIENIA ZE WZGLEDU NA BRAK PLATNOSCI.

 

Wysyłki

1. Koszty wysyłki towaru pokrywa klient

2. boholife.pl realizuje zamówienia na terenie Polski oraz za granica. W tym przypadku obowiązuje inne niz krajowe taryfy

3. W Polsce wszystkie przesyłki wysyłane są firmą kurierską DPD ub Pocztą Polska( w przypadku wyboru przewoznika innego niz DPD nalezy skonsultowac to wczesniej ze sprzedajacym).

KOSZT PRZESYLKI KURIERSKIEJ NA TERENIE POLSKI WYNOSI 20 PLN (PLATNOSC Z GORY)

KOSZT PRZESYLKI PLATNEJ PRZY ODBIORZE (COD)  WYNOSI 25 PLN (nigdy 20 pln. prosze o poprawne wybieranie formy przesylki)

KOSZT PRZESYLKI KURIERSKIEJ NA TERENIE EUROPY, KTORA WAGA NIE PRZEKRACZA 3 KG WYNOSI 35 PLN.

w przypadku gdy kupujacy zaznaczy przesylke krajowa, podajac adres zagraniczny- co przede wszytskim nie jest zgodne z obowiazujacym cennikiem, sprzedajacy ma prawo anulowac zamowienie lub zobowiazac sprzedajacego do oplacenia pelnej kwoty tj 35 pln za przesylke miedzynarodowa.

KOSZTY PRZESYLEK POZA TERENEM EUROPY USTALANE SA INDYWIDUALNIE I ZALEZNE SA OD CENNIKA POCZTY POLSKIEJ ( W TYM PRZYPADKU PRZESYLKI REALIZOWANE SA 1-2 RAZY W TYG)

5. W wyjątkowych okolicznościach koszty transportu mogą ulec zmianie. Zostaniesz o tym poinformowany przed wysyłką zamówienia.
7. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych.
8. Paczki są dostarczane jedynie w dni robocze.
9. Gdy w momencie odbierania przesyłki opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub ingerencji w jej zawartość osób trzecich, należy w obecności kuriera sporządzić protokół zgłoszenia szkody i zgłosić ten fakt obsłudze sklepu.

10. Paczki zagraniczne wysyłane za posrednictwem Poczty Polskiej wysyłąne sa w ciagu 3-4 dni roboczych.

11. wszystkie towary , ktore nie maja wpisanego w opisie rozmiaru- sa rozmiarami uniwersalnymi.

       w przypadku mozliwosci wyboru kilku kolorow lub rozmiarow,prosimy o wpisanie ich w UWAGACH klienta

WAZNE. ADRES DO REKLAMACJI I ZWROTOW PODANY JEST TAKZE W ZAKLADCE REKLAMACJE I ZWROTY I JEST INNY NIZ ADRES ZAREJESTROWANIA DZIALALNOSCI.

ZWROTY I REKLAMACJE - w przypadku zwrotu lub reklamacji towaru, nalezy odesłac go pod adres ukazany w zakladce REKLAMACJE I ZWROTY -

 ,,Podium ,, ul Obywatelska 106 m 36 94-104 Łódż.

Sprzedający nie bedzie ponosił dodatkowych kosztów za nieprawidłowe odesłanie przez KUPUJACEGO  towaru do reklamacji lub zwrotu.

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW TZW INPOST ITD. REKLAMOWANY LUB ZWRACANY TOWAR POWINIEN BYC DOSTARCZONY NA ADRES PODANY WYZEJ-  PODIUM ULICA OBYWATELSKA 106 M 36 94-104 LODZ.

Kupujacy akceptujac regulamin, zobowiazuje sie do zaznajomienia sie z nim i przestrzegania zasad w nim ukazanych. 

Wersja (17.11.2015r.)